صفحه ها

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال (بیت کوین)

2019/06/17

بیت کوین چیست ؟
بیت کوین یک ارز دیجیتال است و از آن میتوان در خرید از بسیاری از فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد . این ارز دیجیتال همانند طلا با ارزش است و همیشه نرخ صعودی داشته است ، دلیل آن هم کمیاب بودن آن (بر اساس پروتکل یا همان قوانین بیت کوین، فقط تعداد ۲۱ میلیون واحد از آن وجود خواهد داشت ) و به سختی بدست آوردن آن است (استخراج کردن آن زمانبر است ) .
از سایت زیر میتوانید در هر لحظه نرخ آن را بررسی کنید . در حال حاضر که این مطلب نوشته شده است هر بیت کوین معادل ۹۳۵۷ دلار است یعنی ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان .
https://www.coindesk.com/price/bitcoin
ممکن است در زمانی که شما سایت را مشاهده کنید نرخ آن بالاتر هم رفته باشید !

چگونه بیت کوین بدست آورم ؟
راه ساده آن خرید آن است سایتهای ایرانی بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند و شما براحتی میتوانید با ریال بیت کوین خریداری کنید . اما یک راه که ممکن است برای شما جذاب باشد استخراج بیت کوین و یا همان ماین کردن بیت کوین است .

استخراج بیت کوین به چه معناست ؟
بیت کوین برای خود یک شبکه برای نقل و انتقال ارز خود دارد چیزی همانند شبکه شاپرک بانک های داخل ایران ! اما امنیت این شبکه مستلزم رمزنگاری آن است . حتما اسم بلاکچین را شنیده اید ، بلاکچین یک فناوری است که با استفاده از کاربران به طور همزمان یک داده اطلاعاتی را رمز گذاری میکند . شبکه بیت کوین بر اساس همین فناوری بلاکچین است . یعنی بیت کوین اطلاعات یک تراکنش مالی خود را توسط چندین کاربر بطور همزمان رمزگذاری میکند و برای این کار به این کاربران کارمزد پرداخت میکند (مقداری مشخص بیت کوین می دهد ) به این عمل استخراج بیت کوین میگویند.

چطور بیت کوین استخراج کنم ؟
بیت کوین برای رمزگذاری اطلاعات خود سیستمی طراحی کرده است که استخراج کننده ( ماینر ) با استفاده از یک سیستم کامپیوتری قادر به شرکت در رمزگذاری خواهد بود . این سیستم از سی پی یو کامپیوترهای کاربران برای رمزگذاری استفاده میکند . اما چطور بیت کوین تعادل در شبکه را حفظ میکند ؟ فرض کنید اگر کامپیوتری قدرتمند در این شبکه قرار بگیرد بسیار سریعتر از دیگران بیت کوین استخراج خواهد کرد و این امر باعث اختلال در شبکه و استخراج همه بیت کوین ها میشود ! پس بیت کوین برای استخراج یک معادله ریاضی طراحی کرده است که با توجه به قدرت پردازش موجود در کل شبکه ، معادله را سختتر و یا راحتتر میکند تا تعادل برقرار شود و زمان استخراج برای کل کاربران یکی باشد .

بطور کلی دو راه برای استخراج بیت کوین وجود دارد :
۱ – استفاده از ماینر و راه اندازی فارم ماینینگ
این روش به سرمایه گذاری اولیه برای خرید کامپیوتر مخصوص و همچنین هزینه های مصرفی از جمله برق و اختصاص یک مکان برای کامپیوتر مخصوص استخراج بیت کوین معروف به ماینر نیاز دارد . همچنین باید دانش فنی برای راه اندازی و پایش آن داشته باشید .

۲- استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل و تبلت
در این روش بدون صرف هیچگونه هزینه و یا داشتن دانش فنی با وسیله ای که بتوانید به اینترنت متصل شوید میتوانید بیت کوین استخراج کنید . در واقع شرکت هایی هستند که در بستر اینترنت این امکان را فراهم کرده اند تا شما به شبکه بیت کوین متصل شوید و شروع به استخراج بیت کوین کنید . همچنین شما با زیر مجموعه گیری میتوانید از استخراج زیر مجموعه های خود نیز درصدی را بعنوان کارمزد دریافت کنید .
به همین دلایل این روش بسیار جذاب برای کاربرانی است مدت زمان زیادی در اینترنت صرف میکنند چون مصرف زیادی در استفاده از حجم اینترنت شما ندارد و سرعت انرا کم نمیکند و شما میتوانید میزان استفاده از سی پی یو دستگاه خود را کنترل و مدیریت کنید .
پس اگر زمان زیادی در اینترنت صرف میکنید این یک روش مناسب برای کسب درآمد شما خواهد بود !


چقدر میتوانم با استخراج بیت کوین درآمد داشته باشم ؟
میزان کسب بیت کوین وابسته به قدرت رمزگذاری سیستم شما دارد که مشخصه آن هش ریت Hash Rate است . هر چقدر که سی پی یو سیستم شما قویتر باشد این مشخصه هم بالاتر خواهد بود و با سرعت بیشتری استخراج میکنید .
بطور مثال اگر یک کامپیوتر معمولی که هش ریت آن حداقل ۱۰۰KH/S است فقط ۶۰ ساعت در هقته مشغول به استخراج باشد حدودا ۰٫۰۰۰۰۲۵ بیت کوین دریافت میکند که معادل با ۰٫۲۳ دلار خواهد بود ( در زمانی نوشتن این مطلب !) فقط کافیست صفحه مرورگر شما باز باشد همچنین میتوانید روی گوشی خود اپلیکیشن آنرا نصب کنید و آنرا اجرا کنید و به همین مقدار هم در گوشی خود بدست آورید (۰٫۴۶ دلار) . حال اگر مثلا ۱۰ زیر مجموعه با همین مشخصات داشته باشید مقدار ۱٫۴ دلار هم از زیر محموعه های خود دریافت کنید یعنی مجموعا ۱٫۸۶ دلار در هفته . در نتیجه مبلغی معادل با ۹۰ الی ۱۰۰ هزار تومان در ماه .

چطور شروع به کار کنم ؟
برای شروع به کار باید از لینک زیر نرم افزار مربوطه را دانلود کنید ( با فیلتر شکن باز کنید )

دریافت مرورگر مخصوص استخراج بیت کوین

روی گزینه آبی رنگ کلیک کنید
ابتدا گزینه ۱ را انتخاب کرده و س‍پس گزینه ۲ را انتخاب کنید تا نرم افزار مورد نظر دانلود شود.
پس از نصب نرم افزار صفحه ای به این شکل باز می شود.
به قسمت tab cryptotab بروید
در اینجا مهم ترین قسمت های افزونه را برایتان شرح دادیم تا راحت تر با محیط آن آشنا شوید.
روی گزینه گفته شده کلیک کرده تا نوار مورد نظر باز شود.
گزینه مورد نظر را کلیک کرده و با استفاده از یک حساب جی میل وارد حساب شوید.

پس از وارد شدن کار تمام می شود.
و هر زمان که نرم افزار مورد نظر حذف و یا ویندوز شما عوض شود.
می توانید با استفاده از حساب جیمیل دوباره وارد حساب خود شوید.

از این قسمت شما می توانید بیت کوین استخراج شده خود را با استفاده از یک کیف پول (که در ادامه نحوه ایجاد کیف پول را توضیح خواهم داد) برداشت نماید.
توجه : حداقل برداشت ۰٫۰۰۰۰۱ بیت کوین می باشد.

برای برداشت شما ابتدا باید یک کیف پول باز کنید .

باز کردن کیف پول

و برای تبدیل آن به ارزهای دیگر با یک جستجو در گوگل میتوانید سایت های بسیاری را در این زمینه پیدا کنید و سایتی که نرخ مناسبتری را ارائه میدهد انتخاب کنید .




۲ نظر

  1. سعید گفت:

    سلام استخراج بیت کوین با دستگاه انت ماینر یا ایسیک انجام میگیرد و کامپیوتر توانایی استخراج بیت کوین را ندارد
    هم شما و هم همه ی کسانی که موارد گفته ی شده بالا را انجام دهند در نهایت متضرر میشوید و نهایتا بعد از یک ماه یا بیشتر وقتی متوجه بشوید که هرگز به نقطه ی برداشت وجه نمیرسید از این کار دست برمیدارید اما در این بازه که شما هنوز متوجه جریان نشده اید شرکت مورد نظر از سرس سخت افزاری کامپیوتر شما استفاده کرده است

    1. Mehr VPN گفت:

      بله بصورت حرفه ایی اگر بخواهید بالای ۲۰۰ دلار درآمد ماهیانه داشته باشید با دستگاه مخصوص ماین میتوانید ، ولی هزینه اولیه برای خرید هر دستگاه بالای ۲۰ میلیون تومان در حال حاضر هست و شما باید بلد باشید چطور آنرا کانفیگ کنید ضمن اینکه مبلغ محاسبه شده در این مطب کاملا دقیق و به دور از رویاپردازی هست چیزی حدود ۶ دلار در ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.