صفحه ها

برطرف کردن خطای Run Time Error 380

2020/01/15

خطای Run Time Error 380 Invalid Property Value و دیگر خطای های وخیم ویندوز معمولا زمانی رخ می دهند که سیستم عاملتان دچار مشکل می شود. این مشکل می تواند حذف فایل هایی از سیستم عامل توسط خود کاربر یا نرم افزارهایی خاص صورت گیرد.
در این گونه خطاها اجرا کردن  نرم افزارها در سیستم عامل به کندی صورت می گیرد و زمان پاسخگویی سیستم به دستورات ارسال شده شما طولانی  خواهد شد. زمانی که شما چندین نرم افزار را در حالت اجرا داشته باشید ممکن است سیستم کرش یا هنگ کند.
دلایل متعددی را می توان برای این مشکل در نظر گرفت از جمله نصب نرم افزارهای زیاد بر روی سیستم، تداخل نرم افزاری، خطا های رجستری ، ویروس ها و حتی دلیل این مشکل می تواند سخت افزار سیستمتان باشد. ولی در بیشتر مواقع مشکل مربوط به سیستم عامل یا همان ویندوز است که با نصب مجدد ویندوز این مشکل برطرف می شود.

نصب بی رویه نرم افزارها  بر روی سیستم  و همچنین ویروسها  از از عمده دلایلی می باشند که به فایل های ویندوز آسیب  رسانده  وکارکرد آن را دچار مشکل می کنند.

برای برطرف سازی مشکلات ویندوز علاوه بر نصب مجددا آن می توان از نرم افزارهایی استفاده کرد که مشکلات ویندوز را بررسی کرده  و اقدام به برطرف سازی انها می کنند.
در اینجا ما نرم افزاری را برایتان معرفی می کنیم که توانایی بالایی در اصلاح و تعمییر مشکلات ویندوز دارد. این نرم افزار مشکلات فایل های اصلی ویندوز، رجستری و تغییرات احتمالی به وجود آمده در هسته ویندوز را بررسی کرده و اصلاح می کند.
از جمله مشکلاتی که با این نرم افزار قابل حل اند می توان به صفحه آبی مرگ Blue Screen of Death)) ، حذف یا از بین رفتن رجستری، خرابی فایل های ویندوز، کند شدن سیستم و هنگ کردن آن اشاره کرد.

نرم افزار Reimage PC Repair با بررسی فایل های ویندوزتان اقدام به تعمییر فایل های خراب و یا جایگزینی آنها با فایل های سالم می کند. هنگام نصب نرم افزار و استفاده از آن به اینترنت متصل باشید تا فایل های مورد نیاز نرم افزار دانلود شود. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت .repairerrors.net دریافت کنید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  خطای Run Time Error 380 Invalid Property Value به منبع مراجعه کنید.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.